• Aleea Filozofilor Nr.3-5, Sibiu, RO
  • +40 269 210 979 / Programari: +40 0790012598
  • spitaltbcsibiu@yahoo.com
Portal Medical
Consiliul judetean Sibiu ANMCS
logo SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SIBIU
  • Acasa
  • Despre spital
    • Descriere spital
    • Istoric
    • Galerie foto
    • Parteneri și programe
    • ASOCIAȚIA PNEUMOLOGIA
      • Reușim împreună!
  • Structura spitalului
    • Secția Clinica Pneumologie I
    • Secţia Pneumologie II
    • Compartimentul Pneumologie Copii
    • Camera de Gardă
    • Dispensarul TBC
    • Farmacia
    • Laboratoare
      • Laboratorul de analize medicale
      • Laboratorul de radiologie și ecografie
      • Laboratorul de bronhologie
      • Laboratorul de explorări funcționale
      • Laboratorul de puncţii pleurale
  • Pagină pacient
    • Drepturi și obligații
    • Condiții de internare și externare
    • Condiții de spitalizare
    • Program vizită
    • Programări Online
    • Rezultate analize online
    • Formular de sesizare online
    • Cerere de vizitare pacient internat cu covid–19 în stare gravă
    • Informații Asociații pentru îngrijiri și asistență postsptializare
    • Protecție date cu caracter personal
    • Chestionar de satisfacție al pacientului
    • Recuperare activă și stil de viața sănătos
    • Bloc alimentar
  • Servicii
    • Servicii acordate la nivelul spitalului
    • Servicii acordate la nivelul Dispensarului TBC
    • Servicii contractate cu CJAS
    • Servicii nedecontate de CJAS
  • Informații publice
    • Managementul Spitalului
      • Comitetul director
      • Consiliul de Administraţie
      • Consiliu Etic
      • Listă funcții publice
    • Structură Organizatorică
    • Organigrama Spitalului de Pneumoftziologie Sibiu
    • Declaraţii de avere
    • Bilanţuri şi raportări
    • Transparența veniturilor
    • Achiziții Publice
    • Regulamente
      • Regulament intern (RI)
      • Regulament de organizare şi funcţionare (ROF)
    • Plan Strategic / Management
      • Plan Strategic
      • Plan de management
    • Declarație Privind Implementarea Sistemului de Management al Calității
    • Cheltuieli pentru Supravegherea, Prevenirea IAAM
    • Rapoarte
      • Cercetare și învățământ
      • Participare congrese, conferințe medicale
    • Legislație
    • Comunicate de presă
    • Apariții Mass-Media
    • Categorii de Informatii
    • Nivelul alocației de hrană pentru consumurile colective
  • Concursuri și examene
    • Posturi scoase la concurs
    • Concursuri de promovare în funcție
    • Regulamente de concurs
    • Cerere de înscriere concurs
  • Contact
    • Link-uri utile
  • Acasa
  • Despre spital
    • Descriere spital
    • Istoric
    • Galerie foto
    • Parteneri și programe
    • ASOCIAȚIA PNEUMOLOGIA
      • Reușim împreună!
  • Structura spitalului
    • Secția Clinica Pneumologie I
    • Secţia Pneumologie II
    • Compartimentul Pneumologie Copii
    • Camera de Gardă
    • Dispensarul TBC
    • Farmacia
    • Laboratoare
      • Laboratorul de analize medicale
      • Laboratorul de radiologie și ecografie
      • Laboratorul de bronhologie
      • Laboratorul de explorări funcționale
      • Laboratorul de puncţii pleurale
  • Pagină pacient
    • Drepturi și obligații
    • Condiții de internare și externare
    • Condiții de spitalizare
    • Program vizită
    • Programări Online
    • Rezultate analize online
    • Formular de sesizare online
    • Cerere de vizitare pacient internat cu covid–19 în stare gravă
    • Informații Asociații pentru îngrijiri și asistență postsptializare
    • Protecție date cu caracter personal
    • Chestionar de satisfacție al pacientului
    • Recuperare activă și stil de viața sănătos
    • Bloc alimentar
  • Servicii
    • Servicii acordate la nivelul spitalului
    • Servicii acordate la nivelul Dispensarului TBC
    • Servicii contractate cu CJAS
    • Servicii nedecontate de CJAS
  • Informații publice
    • Managementul Spitalului
      • Comitetul director
      • Consiliul de Administraţie
      • Consiliu Etic
      • Listă funcții publice
    • Structură Organizatorică
    • Organigrama Spitalului de Pneumoftziologie Sibiu
    • Declaraţii de avere
    • Bilanţuri şi raportări
    • Transparența veniturilor
    • Achiziții Publice
    • Regulamente
      • Regulament intern (RI)
      • Regulament de organizare şi funcţionare (ROF)
    • Plan Strategic / Management
      • Plan Strategic
      • Plan de management
    • Declarație Privind Implementarea Sistemului de Management al Calității
    • Cheltuieli pentru Supravegherea, Prevenirea IAAM
    • Rapoarte
      • Cercetare și învățământ
      • Participare congrese, conferințe medicale
    • Legislație
    • Comunicate de presă
    • Apariții Mass-Media
    • Categorii de Informatii
    • Nivelul alocației de hrană pentru consumurile colective
  • Concursuri și examene
    • Posturi scoase la concurs
    • Concursuri de promovare în funcție
    • Regulamente de concurs
    • Cerere de înscriere concurs
  • Contact
    • Link-uri utile

Legislație

  • Acasă
  •  
  • Legislație
  • Ordinul-1113-din-2021-Protocol-pentru-suport-respirator
  • Ordinul-MS-534-din-2021
  • Ordinul-533-din-2021
  • HG 351 DIN 2021
  • Ordin MS 434 DIN 2021
  • Legea 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic şi biologic
  • LEGEA nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicare, cu modificările și completările ulterioare
  • LEGEA nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
  • LEGEA nr. 46 din 21 ianuarie 2003 drepturilor pacientului, cu modificările și completările ulterioare
  • LEGEA farmaciei nr. 266 din 7 noiembrie 2008, republicată, cu modificările și completările ulterioare
  • ORDIN nr. 914 din 26 iulie 2006 pentru aprobarea normelor privind condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obţinerii autorizaţiei sanitare de funcţionare
  • ORDIN nr. 870 din 1 iulie 2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea şi efectuarea gărzilor în unităţile publice din sectorul sanitar
  • ORDIN nr. 397 din 2018 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2018 a Hotărârii Guvernului nr. 140 din 2018
  • ORDIN nr. 39 din 16 ianuarie 2008 privind reorganizarea ambulatoriului de specialitate al spitalului
  • ORDIN nr. 1.410 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46 din 2003
  • ORDIN nr. 1.284 din 17 decembrie 2012 privind reglementarea programului de vizite al aparţinătorilor pacienţilor internaţi în unităţile sanitare publice
  • ORDIN nr. 1.301 din 20 iulie 2007 pentru aprobarea Normelor privind funcţionarea laboratoarelor de analize medicale
  • ORDIN nr. 1.101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare
  • ORDIN nr. 1.091 din 7 septembrie 2006 privind aprobarea protocoalelor de transfer interclinic al pacientului critic
  • HOTĂRÂREA nr. 155 din 30 martie 2017 privind aprobarea programelor naţionale de sănătate pentru anii 2017 şi 2018
  • HOTĂRÂREA nr. 900 din 1 septembrie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la cardul naţional de asigurări sociale de sănătate din titlul IX “Cardul european şi cardul naţional de asigurări sociale de sănătate” din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății
  • HOTĂRÂRE nr. 429 din 16 aprilie 2008 privind nivelul alocaţiilor de hrană pentru consumurile colective din unităţile sanitare publice
  • HOTĂRÂREA nr. 140 din 21 martie 2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării
  • Găsește-ne pe hartă

  • Sună pentru o programare

    +40 790012598

  • Simte-te liber pentru a ne trimite un mesaj

    Trimite un Email

Despre noi

Spitalul de Pneumoftiziologie Sibiu este o unitate sanitară cu paturi de utilitate publică, cu personalitate juridică, care se organizează şi funcţionează în conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, sub autoritatea Consiliului Judeţean Sibiu, în baza Hotărârii Consiliului Judeţean Sibiu, nr. 93/ 2010.

  • Aleea Filozofilor Nr.3-5
    Sibiu, România
  • +40 269 210 979
    +40 790012598
  • spitaltbcsibiu@yahoo.com

Link-uri utile

  • Consiliul Judetean Sibiu
  • Ministerul Sănătății
  • Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Sibiu
  • Directia Sanatate Publica Sibiu
  • Colegiul Medicilor din Romania
  • Şcoala Naţională de Sănătate Publică
  • Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti

Ultimele postări

  • Telefoane utile pentru comunicarea cu aparținătorii pacienților internați în spitalul nostru 07/04/2022
  • Evaluarea în Centrul COVID-19, posibilă doar în primele 5 zile de la pozitivare 22/02/2022
  • Spitalul de Pneumoftiziologie, în linia întâi pentru tratarea pacienților cu Covid 01/07/2020
  • 31 MAI, ZIUA MONDIALĂ FĂRĂ TUTUN Renunțarea la fumat salvează vieți 23/06/2020
  • Tema Zilei Mondiale a Sănătății, 2022: Impactul poluării aerului asupra sănătății 07/04/2022
  • Dispensarul TBC, iluminat în roșu, simbol al implicării în lupta împotriva TUBERCULOZEI 07/04/2022

Pagini

  • Descriere spital
  • Structura spitalului
  • Pagină pacient
  • Servicii
  • Cercetare și învățământ
  • Informații publice
  • Concursuri și examene
© 2020 Toate drepturile rezervate