Str. Filozofilor Nr.3-5, Sibiu, RO
+40 269 210 979
spitaltbcsibiu@yahoo.com

Chestionar de feedback al pacientului internat


Anexa Nr. 4 a Ordinului MS 145/2015

Stimate pacient,

Spitalul de Pneumoftizioligie Sibiu realizeaza un sondaj de opinie in randul pacientilor internati cu privire la calitatea serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare. Acest demers se deruleaza periodic in cadrul spitalului nostru si are ca obiectiv imbunatatirea comunicarii cu pacientii si cresterea calitatii servciilor oferite in cadrul unitatii sanitare.

Avand in vedere calitatea dumneavoastra de pacient, va prezentam in cele ce urmeaza o serie de drepturi si obligatii ce va revin conform legislatiei in vigoare, cu scopul de a va informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastra.

Va rugam sa cititi cu atentie informatiile referitoare la drepturile si obligatiile ce va revin in calitate de pacient sau de asigurat si sa completati chestionarul anexat. La externare, va rugam sa depuneti chestionarul completat in urna special amenajata.

Atentie! Opiniile exprimate de dumneavoastra in cadrul chestionarului trebuie sa se refere doar la aceasta internare.

Modalitatea de raspuns este de a bifa, la fiecare intrebare, casuta care corespunde raspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastra. Fiecare linie din tabel reprezinta o intrebare si necesita un raspuns.

Acest chestionar este confidential si anonim si vizeaza doar prelucrari statistice care au ca obiect intelegerea opiniilor pacientilor cu privire la calitarea serviciilor din spitale.

Chestionarul poate fi completat in format fizica sau online pe pagina web a spitalului.

Va multumim anticipat pentru implicarea dumneavoastra in acest demers important!

 

Bifati cate o casuta pentru fiecare intrebare!

1. . . . calitatea serviciilor medicale primite in acest spital?
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

2. . . .modul in care v-au fost respectate drepturile de pacient
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

1. . . . timpul de asteptare pana la prima examinarea de catre medic in cadrul sectiei in care ati fost internat?
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

2. . . . modul in care ati fost consultat de medicul curant(care v-a ingrijit in sectie)?
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

3. . . . tratamentul primit in perioada de spitalizare?
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

1. Mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

2. A raspuns la intrebarile puse de mine.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

3. S-a ocupat cu atentie de cazul meu
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

4. A inteles problemele mele medicale.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

5. A manifestat interes in rezolvarea problemei mele medicale.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

1. Mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

2. A raspuns la intrebarile puse de mine.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

3. A respectat orele de administrare a tratamentului recomandat de medic.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

4. A inteles problemele mele medicale.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

5. A manifestat interes in tratarea mea.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

1. . . .cum va decurge examinarea medicala.
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

2. . . .cum se recolteaza probele de sange/biologice
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

3. . . .modul de administrare a medicamentelor
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

4. . . .rezultatul analizelor dumneavoastra
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

5. . . .riscurile unei operatii/interventii chirurgicale/ale tratamentului indicat de medic
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

6. . . .consecintele unui posibil refuz/opririi actului medical recomandat de medic
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

7. . . .posibile tratamente alternative pentru afectiunea dumneavoastra
 Foarte multumit Multumit Nici multumit, nici nemultumit Nemultumit Foarte nemultumit

1.ati fost internat prin serviciul de urgenta
 Da Nu

2.ati solicitat serviciile unui medic preferat
 Da Nu

3.ati primit serviciile unui medic preferat
 Da Nu

4.ati solicitat si o alta opinie medicala referitoare la diagnosticul medicului curant, pe perioada internarii
 Da Nu

5.ati primit o alta opinie medicala pe perioada internarii
 Da Nu

 Integral de spital In mare masura din resursele spitalului(am cumparat medicamente simple, calmante, fese etc.) In mica masura din resursele spitalului(am cumparat medicamente scumpe) integral de mine(pacient)

1. Iluminatul spatiilor/incaperilor din spital
 Foarte bune Bune Nici bune, nici proaste Proaste Foarte proaste

2. Temperatura din spital
 Foarte bune Bune Nici bune, nici proaste Proaste Foarte proaste

3.Programul de primire a vizitelor
 Foarte bune Bune Nici bune, nici proaste Proaste Foarte proaste

4.Curatenia generala din spital
 Foarte bune Bune Nici bune, nici proaste Proaste Foarte proaste

5.Functionalitatea grupurilor sanitare
 Foarte bune Bune Nici bune, nici proaste Proaste Foarte proaste

6.Conditiile de cazare din salon
 Foarte bune Bune Nici bune, nici proaste Proaste Foarte proaste

 Da Nu

 Da Nu

 Da Nu

1.Medicilor
 Da Nu

2.Asistentelor medicale/Asistentilor medicali
 Da Nu

3.Infirmierelor
 Da Nu

4.Personalului auxiliar(brancadieri, agenti de paza etc.)
 Da Nu

1. De catre medici
 Da Nu

2. De catre asistente/asistenti
 Da Nu

3. De catre infirmiere
 Da Nu

4. De catre personalul auxiliar(brancardieri, agenti de paza etc.)
 Da Nu

 Da Nu

Date statistice(va rugam sa selectati):
Sexul respondentului/celui care a raspuns la chestionar:
 Barbatesc Femeiesc

Varsta respondentului:

Ultima scoala absolvita:

 Scoala elementara(4 clas, 10 clase, scoala profesionala) Scoala medie(liceu, scoala postliceala) Scoala superioara(universitate, master, doctorat)

Rezidenta:

 In mediul urban(intr-un oras/municipiu, indiferent de judet) In mediul rural(intr-o comuna, indiferent de judet)

Sectia in care a fost internat pacientul:

Luna internarii:

In caz de nefunctionalitate mai jos puteti descarca chestionarul si sa il transmiteti la adresa de mail:

spitaltbcsibiu@yahoo.com

spitaltbcsb@gmail.com

Aici puteti descarca Chestionarul de feedback

Va multumim!